av Nille » 27 nov 2006 04:29
Då var det äntligen dags för första träffen för den nyskapade Lekgruppen.
Efter att ha räknat rösterna om hur, när, och var, har jag enväldigt beslutat att vi kommer köra detta den 3:e helgen i var månad. John är villig att låna ut sitt lekrum på Sukhumvit Soi 31. Min mor har lagt sitt intresse för att hjälpa till med denna första klass.
Anmäl dig här och nu!
// UPPDATERAT DEN 8/1 //
Plats: Hemma hos John på Suckumvit Soi 31.
När: Lördagen 20/1, 10:00-14:00
Kostnad: Troligtsvis kostnadsfritt!
Obligatoriskt: Bidra med lek och lär material.
Så länge denna diskussion sköts via forumet så lät vi veta i tid om vi behöver göra några justeringar. Detta med att skicka 100 emails fram och tillbaks, som man inte har en susning om kommer läsas, hoppar vi över för nu. Även, om detta bidrar till att du måste lägga ett inlägg i ett forum som kan gynna även andra ändamål framöver.
Jag föreslår att vi har ett föräldramöte i anslutning till denna första träff. Det är en del administrativa bitar som bör diskuteras, inklusive:
- Vad vill vi ha ut med detta?
- Finns det en efterfrågan på ett Svenskt dagis i Bangkok, eller kanske till och med en skola, så skall man inte vara blyg att tänka i de banorna, även om det känns avlägset i dagsläget.
Glöm inte bort att bevaka i alla fall denna tråd. Det gör du lätt genom att längst nere i vänstra hörnet klicka på länken ”bevaka detta ämne för svar”, eller efter du gjort ett eget inlägg, markera rutan ”kontakta mig vid svar” så blir du automatiskt uppdaterad.
Är du intresserad av fortlöpande information via epost om detta, bör du lägga till dig till forumets användargrupp - barngruppen.
Anmäl dig här och nu!