|
Reklamplats • Annonsera här ![]()
|
Thailand Forum Res, Lev & Njut - Platsen för dig med extra starka band till Thailand.
Malee skrev:Presenter, middagar och drinkar uppskattas mycket mycket mer av en thailändsk tjej än en svensk. Så ös på du!
Jan L skrev:Magnus
Du undrar hu du skall bemöta tjejerna när du kommer till Thailand?
Det stavas R E S P E K T.
Samma som man skall bemöta alla människor man möter oavsett var de kommer ifrån och vilken miljö de befinner sig i.
Medger att det kan vara svårt när det gäller vissa medlemmar i forum som detta och andra.
Jan L
Muhlman skrev:Spännande tråd...
I mina ögon är det ganska enkelt. Har du ett Ok utseende, är bosatt i Thailand och går på respektabla ställen (när du går ut) så har du lika stor chans som Thailändarna att hitta en fantastisk och snygg thaitjej. På samma sätt som du finner tjejer hemma i Sverige.
Om du tar en två veckors semester på Phuket och går ut på Bangla Road så träffar du få eller inga "vanliga" thaitjejer. Även om många tror (och hoppas) att så är fallet.
Summan av kardemumman... Glöm kärleken på semestern i Thailand!
Guava skrev:Jag menar, ord som: Lura, bara pengar och alla andra liknande som ofta brukar förekomma i sådana här trådar. Vad tyder det på att informatörerna varit med om?

Baksidestext från boken:
Jag vet inte om det var kärlek vid första ögonkastet, men det var i alla fall bra nära. Hon hade det längsta hår jag någonsin sett, kolsvart och det räckte ända till midjan. Hon log hela tiden och hon hade milda bruna ögon som fick mitt hjärta att smälta. Långa och slanka ben som aldrig tycktes sluta och en figur så att man kunde dö. Hon var helt naken bortsett från ett par svarta ankelhöga stövletter med en liten silverkedja vid sidan. Jag tror det var stövletterna som gjorde det.
Det som sedan föjler är en häxkittel med sex, droger och svek innan Pete upptäcker att hans privata dansös inte är den hon ser ut att vara. Hon är långt ifrån den drömkvinna han trodde hon var och hon blev istället hans mardröm.
Boken är otroligt engagerande och man kan helt enkelt inte släppa den. När jag hade läst boken kändes det nästan som att jag kände personerna i handlingen och nu hade ju allting gått åt helvete för dem, jag var ledsen helt enkelt. Är det sant då, skulle det som beskrivs i boken kunna hända i varkligheten? Jag tror det faktiskt, något liknande kan säkert hända i Thailand och gör det antagligen också. Det är mer än en bra bok, jag tror det är en nyttig bok, en bok som alla killar som åker till Thailand borde läsa. Den skulle säkert spara många killars pengar och mentala hälsa och göra mer nytta än till exempel en AIDS-kampanj med några affischer.
ett par dagar innan du ska åka hem och då önskar du att hade satt full fart från början. 
johanohl skrev:
Ett gott råd är att inte lyssna på s.k. stenbords-experter (Thailand måste ha bland världens högsta kvot på stenbordisar, du kommer märka detta...)

Återgå till Samlevnad & Relationer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Thailand | Resor Thailand | Hus Thailand | Jobba Thailand | Flyg Thailand