Reklamplats Ledig • OLD Annonsera här - priser från 333 kr i månaden - Läs Mer!
Reklamplats Ledig • OLD Annonsera här - priser från 333 kr i månaden - Läs Mer! |
Thailand Forum Res, Lev & Njut - Platsen för dig med extra starka band till Thailand.
Nille skrev:Ja att skicka 50 kr det är det minsta man kan göra - snacka om att komma lindrigt undan. Att man inte litar riktigt på röda korset får man svälja nu när det är så akut!
Nille skrev:För många välgörenhetsorganisationer är det business as usual och röda korset är inget undantag - minns den senaste skandalen med Johan af Donner!
Man skickar inte mer procent av pengarna än man behöver. Inga problem att fylla ut den administrativa kvot som är ok, tex genom att köpa konsulttjänster från kompisars företag. Skit i det nu - skänk pengar!
Nille skrev:Du får skicka din 50 lapp vart du vill, bara du skickar den NUdet känns som om Haiti behöver pengarna mest dock...
Travaren skrev:100 miljoner kronor fördelat på 25 år donerar Akelius Foundation till förmån för SOS Barnbyar på Haiti. " Jag gillar organisationens sätt att arbeta på", sa Roger Akelius. Han har däremot slutat upp med att ge Röda Korset donationer, på grund av de höga arvodena de har där.
Ja, det är lite mer än min tusenlapp jag bidrog med.Travaren
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
|
|
Thailand | Resor Thailand | Hus Thailand |
|
|
<
|
Reklamplats Ledig • OLD Annonsera här - priser från 333 kr i månaden - Läs Mer!
Reklamplats Ledig • OLD Annonsera här - priser från 333 kr i månaden - Läs Mer! |